2010年10月2日星期六

New Life .

Starting my new life .
Forget bad things .
I can do it =]
I will be happy always .
Thanks for my fren 、my family、and my bii
Always stay with me .
Thanks you all .
I promise i will be brave .
Wont sad and confused anymore .
Starting my new life from now .
I love you all :)



讓一切重新開始、未必是不好的
每個人都有各自想要的
如朋友、生活、愛情。
攝取各自所好。
我想要的、我自己會把握
我不想要的、誰也不能逼我收下
也許、在別人眼中、我就是LC .
對不起、這就是我對待每個人的方式。
但是、我問心無愧:) 
我只要擁有我愛的人、家人、朋友
那就夠了。
不需要很多、幾個就好。
我愛你們 :)
謝謝你們一直以來的陪伴和鼓勵。
過去的就讓它隨著時間流去。
不會再留戀、不會再等待。
2年、我就會離開這裡
離開這個不適合我的地方。
去追尋我的夢想
去完成爸媽對我的期望。
好好唸書是我現在該做的。
2年、我期待。:)

1 条评论: